יום שלישי, 20 בדצמבר 2011

שותפים לזכויות...

 

רוצים חלק בזיכוי הרבים?

רוצים להשתתף בלימוד תורה של רבבות יהודים??

העבירו הודעה זו לכל כתובת מייל או רשימת תפוצה שברשותכם, וזכות הרבים תהיה תלויה בכם לעולם!

 

שלום רב,

ארגון 'שתי הלכות ביום' קורא לכם להצטרף לרבבות המנויים במסלולי הלימוד השונים, הפותחים כל בוקר את יומם בדבר הלכה, במגוון נושאים, לפי בחירתם.

ארגון 'שתי הלכות ביום' מציע מגוון רחב של מסלולי לימוד - כמובן ללא תמורה - ניתן להצטרף לאחד או יותר ממסלולי הלימוד, כפי המפורט להלן (בקרוב יפתחו בעזרת ה' מסלולי לימוד נוספים, ומסלולים בשפות שונות).

אנו מפרטים כאן חלק מהיתרונות בהצטרפות לארגונינו. את מכלול המעלות תוכלו לחוות - אחרי שתצטרפו...

  פתיחה טובה

כל בוקר, בתחילת יום חדש, כשאת/ה פותח/ת את תיבת המייל, יש לך הזדמנות להתחיל את היום במשהו רוחני, בלימוד הלכות לפי בחירתך, דבר שללא ספק יתן לך השפעה חיובית וטובה על כל היום. ההלכות נשלחות בלילה, כך שמיד בבוקר תוכל/י לפתוח את היום בלימוד תורה.

 

  מעלת הרבים

עשרות אלפי אנשים ונשים משתתפים ומנויים בארגון 'שתי הלכות ביום', סטטיסטית, בכל רגע נתון שתבחר/י ללמוד את  ההלכות, יהיו אתך עוד עשרות או מאות יהודים. וכבר אמרו חז"ל 'אינו דומה מרובים העושים את התורה, למעטים העושים את התורה'.

 

  עולם הבא...

'כל השונה הלכות בכל יום, מובטח לו שהוא בן העולם הבא'. - כל מילה נוספת מיותרת.

 

  ללא תשלום

אין צורך לומר ששרות זה אינו כרוך בשום תשלום שהוא. לא מיד ולא לאחר זמן.

 

  חסיון מלא

הכניסה למאגר הכתובות של 'שתי הלכות ביום' אינה כוללת זליגה ודליפה למאגרים אחרים, למרות בקשות שונות מגופים שונים לקבלת המאגר שלנו, אנו מקפידים ששום כתובת לא תועבר לשום גורם, המטרה היחידה של הכתובות היא לשליחת ההלכות היומיות.

 

  אפשר להתחרט...

כמובן שבכל שלב תוכלו לבקש שנסיר את כתובתכם מהרשימה, והכתובת תוסר תוך 48 שעות.

 

  הלכות אקטואליות - לפי בחירתך

אנו מציעים לכם בשלב זה ארבעה מסלולי לימוד שונים, כל אחד יכול לבחור את הלימוד המתאים לו, וכמובן שניתן לבחור את כל הארבעה:

 

1.   '2 הלכות ביום': במסגרת זו נלמדים כל יום שתי הלכות בענינים שונים, בתקופה זו אנו לומדים 'הלכות חנוכה', אנו משתדלים לשלוח הלכות הנוגעות לכל יהודי/ה הלכה למעשה, ומתאימות לגברים ונשים כאחד. במסגרת זו מנויים כיום יותר מ12,000 לומדים.

להצטרפות יש לשלוח מייל ל:  H22@BEZEQINT.NET

 

2.   'שמירת הלשון': לימוד שני סעיפים ליום מהספר 'חפץ חיים' לפי סדר הלימוד העולמי, כל ארבעה חודשים מתחיל מחזור חדש [המחזור הקרוב מתחיל בא' שבט], כמובן שניתן להצטרף גם באמצע מחזור. מלבד התזכורת הקבועה ללימוד זה ע"י הודעות הדוא"ל, אנו מצרפים בסיום כל הלכה 'קיצור ההלכה היומי', למי שמעוניין ללמוד את ההלכות במהירות, או לחזור עליהם בקצרה. במסגרת זו מנויים כיום למעלה מ7,000 לומדים.

להצטרפות יש לשלוח מייל ל:  L22@BEZEQINT.NET

 

3.   'משנה יומית': לימוד משנה אחת ליום, אנו שולחים את נוסח המשנה המקורי בשילוב ביאור נפלא השוה לכל נפש. נוסח המשנה מנוקד ומודגש והביאור המשולב בא בפונט רגיל, מבוסס על פירושי גדולי פרשני המשנה. אנו לומדים כעת מסכת פסחים, ובמסגרת זו מנויים למעלה מ2,000 לומדים.

להצטרפות יש לשלוח מייל ל:  M211@BEZEQINT.NET

 

4.   'הלכות שבת': לימוד שתי הלכות ליום מהספר המפורסם 'שמירת שבת כהלכתה' של הגרי"י נויבירט שליט"א. כידוע שללא לימוד הלכות אלו אי אפשר להנצל מחילול שבת. אנו לומדים כעת הלכות בורר, ובמסגרת זו מנויים למעלה מ3,500 לומדים.

להצטרפות יש לשלוח מייל ל: SH2111@BEZEQINT.NET

 

בברכה

ארגון 'שתי הלכות ביום' (ע"ר)

ת.ד. 23053 ירושלים

 

 

 



__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 6725 (20111219) __________

The message was checked by ESET Smart Security.

http://www.eset.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה