יום שני, 13 בפברואר 2012

ממתינים לשותפים...

בס"ד

לכל ידידינו, מנויי ארגון 'שתי הלכות ביום'

לומדי '2 הלכות ביום', 'שמירת הלשון', 'הלכות שבת', 'משנה יומית', 'מצוה יומית', 'מוסר יומי'.

 

אנו פונים אליכם, רבבות המנויים, שנהנים לפתוח כל בוקר את המייל ולקבל הלכות, משניות, מוסר או מצוה. אליכם, רבבות הנמענים, שמעשירים את ידיעותיכם ונהנים להחכים ולהוסיף דעת.

זה בודאי נראה כבר 'מובן מאליו', שכל לילה נשלחות כ - 35,000 הודעות שונות, לכל רחבי הגלובוס, איש איש כרצונו, סגנונות שונים, ענינים מגוונים, ומדורים שהולכים ומתווספים.

אבל, מאחורי כל זה יש צוות שלם, שעוסק בבחירת נושאים, עריכת ההלכות, ביקורת הלכתית, סגנון לשוני. צוות טכני שעוסק במענה אישי ואנושי למאות הודעות שמגיעות מידי יום, מצטרפים חדשים, שאלות שונות, בירורים שונים ועוד ועוד.

חלק גדול מהעוסקים במלאכה עושים זאת בהתנדבות, מלאה או חלקית, אך עדיין ישנם הוצאות רבות, מלבד ההוצאות הטכניות של המיחשוב, הרשתות ועוד...

מעבר לכך, רצוננו עז להוסיף מדורים שונים, בשפות שונות, ובמבחר סגנונות. אך איננו יכולים לצאת לדרך לפני שנדע שאנו יכולים לעמוד בכך, כיון שמדור שנפתח - לא ניתן לסגור...

אנו נחושים בדעתינו להמשיך את משלוח ההודעות חינם אין כסף, ללא תשלום וללא תמורה, אך עם זאת, אנו פונים אל אותם מביניכם שיכולים ומעוניינים להיות שותפים, להירתם לעזרת ה' בגיבורים, להיות חלק מזיכוי הרבים הגדול בעולם, ליטול חלק בהרבצת תורה לרבבות רבבות יהודים, ללא גוזמא.

אנא, הושיטו יד, תנו כתף, גם תרומות קטנות מצטרפות זו לזו ומסייעות מאד, וכל תרומה מסייעת ונותנת לכם אפשרות להצטרף להחזקת תורה ב'ישיבה הגדולה בעולם', ישיבה המכילה רבבות לומדים, מכל הגילאים, מכל המגזרים ובכל הארצות.

בתרומה מ 100 ₪ ומעלה ניתן גם להקדיש את ההלכות לזכותכם, או להנציח את זכר יקיריכם לאלפי או רבבות נמענים.

לפניכם מספר אפשרויות מגוונות:

ü   העברה בנקאית [אפשרות מועדפת] לבנק הפועלים (12), סניף 520, מספר חשבון 133056. שם החשבון: 'שתי הלכות ביום'. (ע"ר).

ü   באמצעות כרטיס אשראי, בטלפון 0765-404-360 או בפלאפון 054-8420773.

ü   בשליחה בדואר, במזומן, או בצ'ק לפקודת 'שתי הלכות ביום', לת.ד. 23053, מיקוד 91230 ירושלים.

 

על כל תרומה תישלח קבלה לכתובת התורם.

יהי רצון שיקויים בנו בקרוב הפסוק שהוא שאיפת כולנו

"כי מלאה הארץ דעה את ה', כמים לים מכסים"

בברכה

ארגון 'שתי הלכות ביום'

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה