יום ראשון, 18 במרץ 2012

עידכונים ועוד....

בס"ד

שלום רב לכל ידידינו

מנויי ולומדי '2 הלכות ביום', 'שמירת הלשון', 'משנה יומית', 'הלכות שבת', 'מצוה יומית', 'מוסר יומי' ו'שניים מקרא'.

 

ראשית, אנו שמחים להודיע, לאור בקשות של רבים מידידינו המנויים שמעבר לים, וגם למעוניינים מארץ ישראל, שמלבד אפשרויות התרומה הקיימות עד עתה, הוספנו אפשרות תרומה באמצעות חשבון paypal באינטרנט, כתובת המייל של ארגונינו לענין זה: halachotbeyom@gmail.com

מלבד זאת קיימות כמובן האפשרויות הקבועות, של תרומה באמצעות העברה בנקאית, כרטיסי אשראי, דואר רגיל, כמפורט בתחתית ההודעה.

™˜  ™˜

כיון שבמסלולי 'משנה יומית' ו'שנים מקרא' אנו משתמשים בטקסט מנוקד, ורבים מהנמענים מחזיקים במכשירים שאינם תומכים בניקוד, פתחנו מסלולי שליחה מיוחדים של קבצים מצורפים (בפורמט P.D.F.) של ההודעות הנ"ל. מי שמעוניין בכך מתבקש לשלוח הודעה מתאימה למסלול המבוקש.

™˜  ™˜

 

כיון שפעילותה העניפה של המערכת מתאפשרת בזכות התורמים החשובים העושים זאת לעילוי נשמת יקיריהם, לרפואת קרוביהם וכדומה, אנו מבקשים מאד מאד, מכל הלומדים, מדין הכרת הטוב, בימים בהם מופיעה הנצחה או הקדשה,

אנא! הקדישו מספר שניות לפני הלימוד לומר בפה שהלימוד יהיה לזכות הרשומים בהודעה.

™˜  ™˜

לאור הצטרפות של מאות מנויים למסלולי הלימוד מידי חודש, אנו שולחים מידי פעם עידכון של הודעות שכבר שלחנו בעבר, בענין הנצחות וכדומה, המנויים הותיקים - יכולים לדלג...

נכון להיום, אנו שולחים למעלה מ-37,000(!) הודעות כל יום, שהם קרוב למליון {1,000,000!!} הודעות בחודש!!

מדהים, מרגש ומפעים לראות את התגובות של הלומדים; חרדים, דתיים, מסורתיים וחילוניים.

כאן המקום להודות - בשם רבבות הנמענים - לכל אותם תורמים שהשכילו להשתמש בכספם לסייע בהפצת דבר ה' לכל קצוות תבל, שרק בזכותם ניתנה לנו האפשרות להרחיב את היריעה בהוספת מסלולים ונמענים רבים, ובעזרת ה' להמשיך ולהגדיל את אפשרויות הלימוד.

 

אנו מוסרים כאן מידע מפורט על אפשרויות ההנצחות והתרומות:

·       כמובן שכל תרומה, בכל סכום, מתקבלת בברכה. כל תרומה מועילה לעילוי נשמה, לרפואה שלמה, לזיווג הגון ועוד.. או לכל זכות אחרת. עקב ריבוי הבקשות ומחמת ייעול המערכת הוחלט על סף מסוים של תרומה להנצחה כתובה החל מ 100 ₪ .

·       ההקדשות/הנצחות מחולקות ליחידות של 2000 כתובות מייל, בתרומה של 100 ₪ ניתן להנציח שם האחד המדורים - לפי בחירתכם, וההודעה עם ההנצחה תופיע אצל 2000 נמענים, באותו מדור. בתרומה של 200 ₪ תישלח ההנצחה ל4000 נמענים, וכן הלאה.

·       ניתן להקדיש מסלול שלם, למשל: כל נמעני '2 הלכות ביום' או כל נמעני 'משנה יומית' וכדומה, לפי חישוב של 100 ₪ לכל 2000 נמענים.

o     על אף המספר הגבוה של הנמענים בכל המסלולים, הקדשה לכל המסלולים ליום אחד ניתנת בתרומה של  1,500 ₪ בלבד [עד 12 תשלומים].

·       ניתן להקדיש לעילוי נשמה, לרפואה שלמה, לזיווג הגון, ליום הולדת, או 'סתם' לברכה והצלחה...

·       הקדשות מתקבלות עד לשעה 23:30 בערב שלפני יום ההנצחה/ההקדשה. במקרה דחוף [כגון בהקדשה לרפואת חולה עם בקשה להתפלל עבורו וכדומה], ניתן לנסות אף בשעות מאוחרות יותר.

·       מי שתורם באמצעות שליחת תרומה בדואר או בהעברה בנקאית - יכול לשלוח את השם להנצחה בדואר אלקטרוני לכתובת מייל halachotbeyom@gmail.com ולוודא ע"י תשובה מאיתנו כי אכן הבקשה התקבלה לתאריך הרצוי. (לא מומלץ להשאיר זאת לרגע האחרון, אלא לפחות יום אחד לפני ההנצחה המבוקשת).

™˜  ™˜

אפשרויות התרומה העומדות לרשותכם:

ü   באמצעות כרטיס אשראי, בטלפון - 0765-404-360.

ü   העברה בנקאית, לבנק הפועלים (12), סניף 520, מספר חשבון 133056. שם החשבון: 'שתי הלכות ביום'. (עמותה רשומה).

ü   בשליחה בדואר, לת.ד. 23053  מיקוד 91230 ירושלים.

ü    דרך חשבון paypal באינטרנט, בכתובת halachotbeyom@gmail.com

 

על כל תרומה מונפקת קבלה, ותישלח לכל תורם שיעדכן אותנו בכתובתו.

 

יהי רצון שיקויים בנו בקרוב הפסוק שהוא שאיפת כולנו, וחרוט על דגלנו

"כִּי מָלְאָה הָאָרֶץ דֵּעָה אֶת ה' כַּמַּיִם לַיָּם מְכַסִּים"

בברכה

"שתי הלכות ביום"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה