יום שני, 3 בספטמבר 2012

רבים צריכים לכם! רבים מאד...

בס"ד

 

ימי הרחמים והסליחות, תשע"ב

 

אחים ואחיות!

 

קשה לתמצת את העשייה של ארגון 'שתי הלכות ביום' במייל אחד, ולו בגלל שנצטרך לדחוס לתוכו את סיפורם של עשרות אלפי מיילים, שנשלחים מידי ערב. נצטרך לגולל את סיפורם של מסלולי הלימוד המגוונים, של עשרות אלפי המנויים השונים, רבבות היהודים שמתאחדים סביב אור התורה, ומתחממים.

 

אם באמת נרצה לתמצת, הרי שזהו סיפורם של עשרות אלפי תיבות מייל, שמטבע הדברים משמשים לדברי חולין, והפכו בשנים האחרונות לנהר אפרסמון של דברי תורה. זהו סיפורם של יהודים רבים מספור שצמאו לדבר ה', וזוכים עתה ל'מן' היורד אליהם מן השמים, ומשביע את נפשם באור בהיר ומצוחצח של לימוד התורה.

 

ארגון 'שתי הלכות ביום' נותן לכם את האפשרות והזכות להיות שותפים בנשיאת העול של הישיבה הגדולה בעולם, הישיבה שמלמדת תורה לכל יהודי ויהודיה, בכל מקום שהוא, בכל נושא שיבחר, ובכל רמה תורנית. הישיבה שפעילה 24 שעות ביממה, כל השנה, ללא הרף. הישיבה שמזכה אתכם בהמוני זכויות בכמות בלתי נתפסת.

 

אמנם צעדנו בעזרתכם דרך ארוכה, ואכן גדול המרחק בין 600 המנויים שהיו בתחילת דרכינו לרבבות המנויים שיש כיום, אך עדיין גדול יותר המרחק בין כמות המנויים הקיימים - לבין אותם מאות אלפים שעדיין לא הגענו אליהם.

 

אמרו גדולי ישראל, שאחת העצות לזכות בדין בימים הנוראים היא להיות אדם ש'רבים צריכים לו', כי אז דינו של האדם אינו נגזר רק לפי מצבו האישי, אלא גם לפי מצבם של הרבים הזקוקים לקיומו, ובזכותם מומתק דינו.

 

אנו קוראים לכם להיות שותפים של ממש בעשיה הזו, בתרומה חודשית קבועה, בסכום שתוכלו לעמוד בו, 10 ₪ לחודש, 18 ₪ לחודש, או כל סכום אחר שיעלה בדעתכם. החזקה חודשית קבועה זו הינה בעלת חשיבות קריטית לפרויקטים רבים שפתיחתם תלויה ביציבות כלכלית של ארגוננו. פרויקטים שמתוכננים עד אחרון הפרטים, ומחכים שיתאפשר לנו לפותחם.

 

בהיותכם שותפים קבועים במפעל אדיר זה, אתם יוצרים מצב שבו רבים מאד מאד צריכים לכם, לא רק אותם רבבות הלומדים מידי יום את הלימודים וההלכות, אלא גם אותם מאות אלפים שעדיין לא הגענו אליהם, ובזכותכם - גם נגיע אליהם.

 

אנו מבקשים מכם, פתחו לנו פתח כחודו של מחט, אפילו בתרומה וסיוע קטנים, ובעזרתכם נפתח - להמוני בית ישראל - פתח שעגלות וקרוניות נכנסים בו, עמוסים דברי תורה וזיכוי הרבים...

 

אין ספק שאותם רבבות מליצי יושר הנבראים מלימוד התורה, יעלו לפני כסא הכבוד, וימליצו טוב עליכם ועל בני ביתכם, להכתב ולהחתם לאלתר לחיים טובים ולשלום!

 

 

בברכת כתיבה וחתימה טובה

הרבנים, וצוות ארגון 'שתי הלכות ביום'

 

אפשרויות התרומה:

-     העברה בנקאית, בנק הפועלים (12) סניף 520 חשבון 133056.   

-     באמצעות כרטיס אשראי, בטלפון: 0765-404-360.

-     שליחת צ'ק בדואר לת.ד. 23053 ירושלים [לקבלת מעטפת תגוביינא, יש לשלוח בקשה למייל halachotbeyom@gmail.com].

-        בפייפל, כתובת halachotbeyom@gmail.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה